1 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 1 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

1 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

01 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal,
hier zijn we weer en.... we zijn met z.n 4en.
Gisterenochtend tegen half 12 hebben we helen gebeld en we mochten direct komen. Toen we de poort binnenkwamen kwam Helen ons al tegemoet en eenmaal binnen kwam iemand met Juan aangelopen. Top ervaring we herkenden hem direct. In het begin wou hij niets van ons weten maar Celeste ontdekte al snel wat een boef hij is. In de keuken lagen koekes op tafel maar niet voor lang. Meneer was op de stoel geklommen en had een zakje op de grond gegooid en zat lekker van de koekjes te eten. Ik geloof dat we er onze handen wel vol aan krijgen. Gisterenavond de eerste huilbuien (Celeste samen met Juan) meegemaakt maar deze hebben we goed doorstaan. We hebben wat dat betreft meer moete met Celeste die nog niet alles goed kan bevatten en de vermoeidheid van de reis nog in de benen heeft. De eerste nacht samen is buiten het vuurwerk in alle rust verlopen. Zowel Celeste,Juan, en pappa en mamma hebben van 8 uur tot 7 uur geslapen. Frank is weer de trotse pappa die redelijk goed contact met Juan heeft. Mooi om te zien. Ik heb 2 foto´s bijgevoegd van ons.
Groet en tot morgen!

• 01 Januari 2007 - 18:19

Gaaaaaaaaaaaaaaaaf:

Hey allen,

SUPERRRR!!! Ik had e.e.a. natuurlijk gisteravond al van mama gehoord. Zij was superblij om van je te horen en dat jullie Juan eindelijk in de armen konden sluiten!!
    Voor ons kon het nieuwe jaar niet beter beginnen..

Mooie foto's, Celeste straalt helemaal. Erg mooi om te zien.

Jongens, van harte proficiat met jullie zoon nu die eindelijk bij jullie is !!!........ (wij moeten het voor nu maar even met de foto's doen maar kijken ontzettend uit naar de dag dat jullie met z'n vieren op Nederlandse bodem zullen staan).

Voor jullie maar in het bijzonder voor Juan en Celeste (wat klinkt dat mooi samen he ;-)) een hele lieve knuffel vanuit Nederland...

Liefs,
    Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen

• 01 Januari 2007 - 18:25

Diane:

Moest wel even een paar traantjes wegvegen .......

Gewoon SUPER!!!

• 01 Januari 2007 - 18:30

Karel,Mo,Do,Ruben:

Wauw................
    wat moeten we hier nog van zeggen!
    Juan gaat het vanaf nu super krijgen.
    Dat het een boefje is konden wij jullie ook wel vertellen, waarschijnlijk ligt dat aan de naam :-)

Celeste wat is dat fijn om je eindelijk met je broertje te zien. Dominique zegt dat het heel leuk is om een broertje te hebben. Wij kijken uit naar de volgende foto's maar het meest kijken we uit naar jullie aankomst op Schiphol.

Liefs,
    De familie uit Doorn

• 01 Januari 2007 - 18:36

Familie Blom:

Ik krijg kippenvel als ik jullie eerste ontmoeting lees. Wij gunnen het jullie ook zo van harte. Geniet van elkaar.
    p.s. leuk te lezen dat Juan een boefje is. Vaarwel rustig levendje!

• 01 Januari 2007 - 18:39

Ineke:

Nu pas de foto's bekeken, wat een mooi ventje!Trotse Celeste, mama en papa!

• 01 Januari 2007 - 19:13

Familie Terpstra:

EINDELIJK!!!!!!!!!! jullie zoon en broertje!
    Wat geweldig om jullie verhalen te kunnen lezen, we denken veel aan jullie.
    En wat een heerlijke boef die Juan. Nu maar lekker uitrusten en gaan genieten van jullie koningkoppel! Het moet voor Celeste vast erg wennen, maar dat komt vast goed.Het is ook niet niks. Geweldig om jullie trotse gezichten te zien. Jullie nieuwe jaar is in ieder geval goed begonnen! Veel liefs en een dikke knuffel uit het hoge noorden.

gryt.

ps de hartelijke groeten van Harm en Diny Josselin en Gustavo Wittenveen.

• 01 Januari 2007 - 20:27

Familie Paus:

Hartstikke gaaf dat jullie nu met zijn vieren zijn. Geniet er maar lekker van , we blijven jullie volgen.
    Groetjes; Huub, Ilse, Bart en Collin

• 01 Januari 2007 - 20:29

Fam. Kruiskamp:

Hallo familie Voshaar,
    Mooi dat jullie nu samen zijn. Geniet er lekker van.
    Groeten John, Miranda, Lisanne en Jasmijn.

• 01 Januari 2007 - 20:30

Fam Rothstegge:

Wat is dit een geweldig bericht. Kippevel!!!!! En die prachtige fotos samen met jullie. Geniet ervan.
    Paulien.

• 02 Januari 2007 - 06:12

Fam Oude Vrielink:

Hallo fam Voshaar

ontzettend leuk dat jullie nu met z'n viertjes zijn. Geniet nu rustig met z'n allen van elkaar en we zien jullie snel in levende lijve.
    Trouwens nog een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2007, maar dat zal met zo'n start wel lukken.

Walter, Diane, Lars en Sven

• 02 Januari 2007 - 08:16

Fam. Bekhuis:

GEFELICITEERD,wij wensen jullie een hele goede start samen! We kijken telkens weer uit naar berichtje uit Guatamala. Hopelijk kunnen jullie nu de rust vinden om aan elkaar te wennen. Geniet ervan en tot gauw!
    Rudy Anita Tess Wies

• 02 Januari 2007 - 08:56

Wim Lodewijks:

Hallo Frank Sandra en Celeste,

Ik wens jullie gezondheid en geluk en de in 2007.
    Gefeliciteerd met jullie zoon en geniet nog ff van de vakantie daar kom met zijn allen gezond weeer terug

Groeten Wim

• 02 Januari 2007 - 08:58

Wim Lodewijks:

Hallo Frank Sandra en Celeste.

Zoals je ziet is het vorige mailtje een beetje door elkaar geschoven doe het nu beter.De allerbeste wensen en gefeliciteerd met jullie zoon, geniet daar nog ff en kom gezond weer terug.

Groeten Wim

• 02 Januari 2007 - 09:49

Maaike Scholten Lind:

Gelukkig eindelijk is het dan zover. Wat een leuk kereltje!!!
    Heel veel geluk samen en tot snel weer ziens. groetjes.

• 02 Januari 2007 - 12:33

Diane Oude Vrielink:

Hallo familie,

Ik kreeg echt kippenvel toen ik jullie verhaal las en de foto's zag.

Wij zijn heel blij dat jullie nu eindelijk bij elkaar zijn.

En dat het een boefje is dat geeft helemaal niets, daar is het ook een jongetje voor.

Vanaf deze kant van de wereld wensen wij jullie ontzettend veel geluk samen.

Tot gauw.

Diane Oude Vrielink en familie