18 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 18 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

18 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

19 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal.
het is zeker, WE KOMEN NAAR HUIS. Vanmiddag om 3 uur belde Helen met het bericht dat ze ons over een kwartier zou oppikken om samen met haar en de benodigde gelegaliseerde documenten naar de ned. ambassade te gaan. En ze was er. En ook nog eens met de goede papieren. ONGELOFELIJK naar WAAR. Peter van de ned.ambassade snel gebeld (ambassade is voor publiek open van 9-1 uur) en hij vertelde dat we het tot 5 uur nog mochten komen brengen. Kopieen van alle benodigde documenten zijn nu bij de ambassade en kunnen we morgen, samen met het inreisvisum, om 11 uur weer ophalen. Dan kunnen we de tassen gaan inpakken en ons voorbereiden op de terugreis naar nederland.
He jammer komt er helaas een einde aan de ^relexte^vakantie.
We gaan nu lekker de kids in bad doen en dan lekker slapen. Tot gauw.

• 19 Januari 2007 - 05:50

Fam Voshaar:

Lang gewacht maar nu is het zover.We zien elkaar op schiphol,en al vast van harte welkom.

• 19 Januari 2007 - 06:01

Familie Kruiskamp:

Gelukkig dat nu alles geregeld is. Kunnen jullie eindelijk naar huis. Een goede terugreis en tot gauw.
    Groeten John, Miranda, Lisanne en Jasmijn.

• 19 Januari 2007 - 06:18

Diane:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jullie komen naar huis, eindelijk, werd tijd.

SUPER!!!

We wachten op jullie op schiphol.

Heel veel liefs,
    Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen

• 19 Januari 2007 - 06:45

Fam Bekhuis:

Goed zeg! EEN HELE GOEDE TERUGREIS GEWENST EN TOT ZONDAG!

Rudy Anita Tess en Wies

• 19 Januari 2007 - 07:09

Familie Paus:

Eindelijk is het zo ver.
    Heel mooi dat de papieren nu voor elkaar zijn.
    Goede terug reis toegewenst en tot zondag.

Huub, Ilse , Bart en Collin

• 19 Januari 2007 - 07:21

Karel,Mo,Do,Ruben:

Geweldig nieuws!

Tot zondag. Dan zien we elkaar eindelijk in levende lijve :)

Groetjes,
    Karel
    Monique
    Dominique
    Ruben

ps: Dominique zegt dat ze Celeste heel graag wil zien. En is ook heel benieuwd naar Juan (het nieuwe vriendje voor haar broertje Ruben)

• 19 Januari 2007 - 07:42

Paulien:

SUPER !!!!!! Eindelijk is alles geregeld en kunnen jullie weer richting Tubbergen. Geniet nog van het laatste dagje daar en kom snel met jullie viertjes deze kant op. We zien jullie zondag. Goede reis.

• 19 Januari 2007 - 07:58

Judith Gerritsen:

Lang gewacht, toch gekregen... Wat heerlijk om naar huis te kunnen en weer in je eigen bed te liggen! Goede terugreis en tot ziens in Tubbergen
    Groet,
    Judith

• 19 Januari 2007 - 08:21

Fam Oude Vrielink:

Geweldig nieuws, dat jullie zondag naar huis komen. Onze nieuwsgierigheid naar jullie als gezin en uiteraard naar Juan werd danig op de proef gesteld.

Wij wensen jullie heel veel inpak plezier en een goede reis terug naar het vertrouwde Tubbergen.

Groetjes en tot zondag!

Walter, Diane, Lars en Sven

• 19 Januari 2007 - 08:39

De Jonkers:

Super, geweldig nieuws. Een fijne terugreis. Geniet nog van de laatste uurtjes in het prachtige land. Tot zondag.
    Fam. jonker

• 19 Januari 2007 - 10:10

Fam. Mensink:

Een goede reis en van harte welkom THUIS aan de Twickelstraat!!!!!!! tot zondag Gr. Johan Rieky Jorien Rogier en Emiel

• 19 Januari 2007 - 12:04

Koor Multiple Voices:

Namens alle koorleden gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. Dank je wel voor de mooie kaart.

Geweldig dat jullie nu thuiskomen.
    Goede reis en tot ziens.

• 19 Januari 2007 - 12:05

Familie Blom:

Eindelijk, goed nieuws,
    we zijn nu ook wel erg benieuwd. tot zondag!

• 19 Januari 2007 - 12:05

Renate L.:

Fijn dat alles geregeld is en dat jullie naar huis kunnen. Goede reis!

• 19 Januari 2007 - 12:42

Fam Harperink:

Prachtig nieuws! Een hele goede terugreis en gezond en gelukkig terugkomen bij ons! Tot zondag (en wat een ontzettend mooie kaart, dank je wel)
    Goadgoan, Nico, Trea, Kjeld en Pjotr