oktober 2007 - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu oktober 2007 - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

oktober 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

09 Oktober 2007 | Nederland, Tubbergen

We zijn nu ruim 9 maanden thuis aan de Twickelstraat,in Tubbergen. In de afgelopen periode zijn wij als gezin naar elkaar toegegroeid. Juan heeft na aankomst in Nederland nog wel enkele keren koortstuipen gehad maar we hopen dat de stuip die hij afgelopen juni had de laatste is geweest.
Onze 1ste indruk van hem was juist. Het is een gezellige, veel lachende, ondernemende jongen. Samen met Celeste zorgt hij voor veel gezelligheid in huis. Wij als ouders zijn trots en blij met onze prachtkinderen en hopen hun te mogen begeleiden bij vragen die zich aandienen op hun levenspad. Samen hopen we over een aantal jaren terug te mogen keren naar het geweldige Guatemala met z'n Maya cultuur en prachtige natuur, om onze kinderen hun geboorteland te laten ontdekken, en samen nogmaals te genieten van al het moois dit land te geven heeft!

• 11 Oktober 2007 - 12:11

Diane:

Het gaat super met Juan, is echt een lief kereltje.

Jullie hebben prachtkinderen!!

Liefs, Diane, Jasmijn en Thijmen