19 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 19 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

19 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

19 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

HALLO ALLEMAAL,
Hier is ie dan, de allerlaatste update vanuit het mooie Guatemala. Alle hobbels zijn genomen en we gaan naar huis!!!!!!!!!!!

Vanmiddag het inreisvisum ophalen en afscheid nemen van Helen en dan is alles toch echt achter de rug.
We zullen niet meer berichten vanaf deze site maar straks persoonlijk weer met jullie kunnen praten. Na 3 weken is dit toch wel heeeeeeeel erg fijn,

Nog even voor de volledigheid a.s. zondag is het de bedoeling dat (natuurlijk alleen als ze het leuk vinden) dat de KINDEREN ook van harte welkom zijn.
We weten niet of dit duidelijk genoeg is vermeld maar voor Celeste en Juan is dat natuurlijk wel erg leuk.
Contact van Juan naar de kinderen is ten alle tijde toegestaan. Mag dus WEL

We hopen jullie allemaal te mogen ontmoeten.

Heeeeel veeel liefs en ontzettend bedankt voor jullie meelevendheid. Wij hebben dit ontzettend gewaardeerd!

ADIOS!

CELESTE
JUAN
FRANK
SANDRA

• 19 Januari 2007 - 16:15

Diane:

He he, eindelijk een eind aan alle gestress......

We zien er naar uit om jullie te verwelkomen op schiphol.

GOEDE VLUCHT!!!!

Greeetz en tot zondag..

Diane

• 19 Januari 2007 - 16:26

Karel,Mo,Do,Ruben:

met kinderen?
    Dominique wilde alleen komen met Ruben :-)
    mogen de ouders ook me?

Tot overmorgen!!

Mo en Co.

• 19 Januari 2007 - 17:22

Aleida Wilmink:

Fijn dat nu alles geregeld is, en een fijne reis terug.
    marcel en aleida

• 19 Januari 2007 - 17:47

Anouk Tijink:

Super dat jullie nu naar huis kunnen komen!
    Wij wensen jullie een goede vlucht terug en wensen jullie alle goeds voor de toekomst met elkaar!

groeten van Moniek en Anouk Tijink

• 19 Januari 2007 - 18:39

Marielle:

Geweldig dat alles voor elkaar is en dat jullie met z'n allen naar Tubbergen komen!
    Groeten Marielle!

• 19 Januari 2007 - 18:53

Ans Oude Avenhuis:

fijn dat jullie naar huis kunnen het heeft ook lang genoeg geduurt een goede reis naar huis

• 19 Januari 2007 - 20:52

Collega,s Masterfoam:

hehe eindelyk GOEIE REIS EN TOT ZIENS IN ONS SIEPELSTADKE.DOEI..

• 19 Januari 2007 - 21:03

Ingrid:

hoi sandra frank celeste en juan
    ik wilde even zeggen dat ik het heel fijn vind dat jullie morgen weer thuis komen.. heb elke dag gekeken in me post en heb het hele verslag van jullie gevolgd super gewoon!! en wat een leuke fotos en wat een prachtig mannetje wees er maar trots op.. ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid met zijn 4tjes
    groetjes Ingrid Kreugel-Wermelink

• 19 Januari 2007 - 21:32

Fam. Westen:

Gelukkig, eindelijk naar huis. We wensen jullie een goede terugreis en tot gauw.

Groetjes Peter, Patricia, Lisan, Mart en Carlijn

• 19 Januari 2007 - 21:45

Stien:

eindelijk is het dan zo ver en vliegen jullie naar huis

• 20 Januari 2007 - 08:04

Fam Oude Vrielink:

Tot morgen en een voorspoedige vlucht toegewenst.
    Natuurlijk zullen Sven en Lars er morgen zijn, die zijn ook ontzettend nieuwsgierig naar Juan en ze willen Celeste ook graag weer zien.

Tot morgen bij de wereldkaart in het prachtige "Tubbig"

Walter, Diane, Lars en Sven

• 20 Januari 2007 - 08:25

Monique:

Is het vluchtnummer:
    KL686 aankomst 13.15?

Even voor de zekerheid :-)
    We willen ze niet mislopen

• 20 Januari 2007 - 19:10

Diane:

Hoi Monique,

Ik weet niet of je dit nog leest maar volgens mij is dat het juiste vluchtnummer. Ik heb Sandra nog gemaild gister maar geen reactie meer gekregen. De planning van deze vlucht was om op 1.15 uur te landen op Schiphol maar als ik het nu goed lees op het internet dan land hij nu om iets over 2?? Hou het internet even in de gaten!!

Groetjes en tot morgen.
    Diane