17 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 17 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

17 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

18 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal,
hier zijn we weer. We merken goed dat we aan het relexte leven gewend zijn geraakt We zijn helemaal geaclimatiseerd hier. Vandaag weinig nieuws onder de (niet schijnende) zon. We hebben het probleem van de mastercard opgelost maar verder niet veel gedaan. Frank heeft nog met Helen gebeld en die vertelde dat onze advocaat morgen de papieren gaat ophalen en dat Helen ze dan bij ons komt brengen. (we zijn benieuwd) Verder geen nieuws alleen een foto als dit lukt.
Groeten vanuit het koude (ongev. 22 graden) Guatmala met weinig zon.

• 18 Januari 2007 - 06:10

Diane:

Oooooooohhh die foto is SUPERRRR!!!!

We kunnen niet wachten tot zondag!

Gr. Diane

• 18 Januari 2007 - 08:20

Fam. Oude Vrielink:

Wat een mooie foto en wat goed om te zien dat Juan al helemaal ingeburgerd is bij jullie (one happy family).

Wij zien uit naar zondag.

Tot gauw

Gr. Walter, Diane, Lars en Sven

• 18 Januari 2007 - 08:34

Familie Paus:

Wat een gave foto.
    Volgens mij hebben de kids wel veel lol
    Wie zien uit naar zondag

groeten Huub, Ilse, Bart en Collin

• 18 Januari 2007 - 10:21

Henry, Siny, Jonkers:

Nou super foto. Wel even een tip. Trek wat warms aan want als jullie nu al zeggen het koude (22 graden) guatemala, dan kun je je lol op in Holland. Tot zondag.
    Groetjes ons allen.

• 18 Januari 2007 - 12:11

Fam. Bekhuis:

Ha whole family, Bedankt voor jullie uitnodiging en we hopen jullie zondag hier terug te zien. Geweldig kaartje en een hele goed tekst!
    Wat de foto betreft, Juan lijkt sprekend op jullie (grapje!), mooi om te zien zoals jullie bij elkaar horen! Genoeg veren nu, begin nu maar met inpakken want we zijn het gemail nu wel een keer beu! Tot gauw.
    Groet, Anita

• 18 Januari 2007 - 18:00

Gryt Terpstra:

Wordt gewoon een beetje jaloers op jullie. Hier een harde wester storm, en jullie maar klagen over bewolking :-). Fijn dat jullie nog een leuke week hebben ondanks alle tegen slag. Geniet nog een paar dagen van Guatemale en duimen dat nu alle papieren in orde worden bevonden. Mooi aankomstkaartje hebben jullie, een hele verrassing dat het gisteren al op de mat lag. Hier vandaag de IKEA van groningen leeg gekocht en nu beginnen met opleuken van het nieuwe huis we willen over een paar weken echt gaan verhuizen, eindelijk dan toch.

veel liefs Gryt en familie.

• 18 Januari 2007 - 20:35

Familie Kruiskamp:

Een mooie foto van de familie, allemaal een mooie lach op het gezicht.
    Geniet er nog een paar dagen van.
    Groeten John, Miranda, Lisanne en Jasmijn.

• 19 Januari 2007 - 12:07

Familie Blom:

Wat een geweldige foto!!!! Helemaal compleet.