16 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 16 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

16 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

17 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal,
Vandaag was echt een rustige dag. Vanochtend zijn we de stad ingelopen en hebben een nieuw winkelcentrum ontdekt waar we weer het nodige hebben gekocht. Frank zal de komende tijd in voetbalshirts te aanschouwen zijn van van verschillende hoge voetbalclubs (uiteraard uit het buitenland). Als de aankopen een garantie zijn voor zijn voetbalcariere dan zit het met ons voorlopig wel goed. Vanavond zijn we met de kinden shusi wezen eten. Ja ze hebben hier in Guatemala een geweldig japapns restaurant en daar het steeds moeilijker wordt om orgineel en voedzaam te eten en de gids die ons naar Atilan excorteerde ons op deze japanner atent maakte besloten we vanmiddag maar eens door te zetten. Erg lekker al de verschillende vissoorten en het eten met stokjes viel ook niet tegen. Wat ook niet tegen valt is de groote variateit aan etenswaren die onze zoon opeet. We dachten laten we hem voor het eten maar een potje Gerber geven maar meneer at gewoon alle shusi ook nog eens met ons mee. Net als Celeste een gezellige eter. Erg leuk weer allemaal. Verder hebben we niets meegemaakt. We zijn er alleen achter gekomen dat de mastercard niet altijd doet wat wij willen en dit kan misschien nog voor verrassingen zorgen. Maar ach... als het werkelijk een probleem gaat geven, horen jullie hier van.
Voor nu weltusten en tot morgen (wwer een dag dichter bij donderdag, de dag des oordeels, deze komt steeds dichterbij).

• 17 Januari 2007 - 10:45

Rik Olthof:

Hallo Sandra, Frank, Celeste en Juan!

Het is wat, daar in dat verre Guatemala! Gelukkig heb je nog zo'n leuke site aangemaakt!

Ik hoop echt voor jullie dat deze week alles geregeld kan worden en dat jullie snel weer in het vliegtuig kunnen stappen.

Tot snel!

Rik

• 17 Januari 2007 - 12:53

Diane:

Oooohhh dus Juan is nu al verwend :-0)

Ik ga mijn best doen wat de mastercard betreft en we horen elkaar.

Have fun nog daar... (de laatste daagjes).

Liefs, Diane

• 17 Januari 2007 - 13:58

Fam. Oude Vrielink:

Wat makkelijk dat Juan een alles eter is, kun je hem mooi overal mee naar toe nemen.

Donderdag de dag des oordeels? Wij gaan er gewoon vanuit (en we duimen hiervoor) dat alles gewoon op z'n pootjes terecht komt en dat wij jullie a.s. zondag bij De Wereldkaart weer terugzien (hele leuke kaart trouwens).

Wij blijven voor jullie duimen en tot horens.

Groetjes Walter, Diane, Lars en Sven

• 17 Januari 2007 - 17:32

Paulien:

Wat een prachtig kaartje hadden we vandaag in de bus en wat is dat ventje hier welkom in de buurt. Onze dametjes kunnen niet wachten tot Celeste en ook Juan hier weer zijn. Famke en Fleur zitten al druk voor hen te knutselen. We zitten echt met spanning te wachten op jullie berichtje dat jullie dit weekend deze kant op komen. Geniet er nog maar van die laatste paar daagjes daar in dat mooie Guatemala. Heel veel groetjes van Stef en Paulien en een dikke knuffel van Famke en Fleur

• 17 Januari 2007 - 18:42

Fleur:

Celeste ik vind jou MEGALIEF

Groetjes van Fleur.

• 17 Januari 2007 - 19:18

De Jonkers:

Nou nou, er ligt nog wat in het verschiet. Straks maakt frank te veel bekendheid en dan wordt hij nog internationaal voetballer. (verdient goed maar dan kom je nog niet terug hier in NL).
    Een paar daagjes en dan zal duidelijk worden of alles naar wens verloopt. Wij hopen dat jullie een gezellige tijd daar zullen hebben die laatste daagjes en dat alles 'eindelijk' loopt zoals jullie willen.
    Tot gauw.
    de jonkers

• 17 Januari 2007 - 19:47

Brughuis:

Hoi Frank,Sandra,Celeste en Juan.

Wat een super leuk kaartje lag er vanmiddag bij ons in de bus.Wat zullen jullie trots zijn dat je ze eindelijk kon versturen.

Merel en Jade vinden het ook fijn dat Celeste snel weer terug komt, kunnen jullie samen weer doktertje spelen.

Hopelijk gaat er de komende dagen niks verkeerd en zien we jullie zondag.

Veel liefs van Richard,Dianne,Merel,Jade en Rien.

• 17 Januari 2007 - 20:35

Familie Kruiskamp:

Gelukkig dat het allemaal goed gaat. Geniet nog een paar dagen en hopelijk komt het nu goed met de papieren.
    Groeten John, Miranda, Lisanne en Jasmijn.