15 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 15 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

15 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

16 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Een rustige dag waarin we bij konden komen van de toch wel vermoeiende lange dag van gisteren. Vanochtend hebben we weer uitgebreid ontbeten met elkaar en natuurlijk was het weer tempo draaien om alle bestek borden placemats en servetten voor de neus van onze onderzoekende zoon weg te halen. Hij wordt steeds sneller in zn reacties (of wij steeds langzamer) want het % gegrepen artikelen wordt steeds groter. Na het ontbijt heeft Celeste even in het ijskoude water gezwommen (de zon staat overigens weer stralend te branden aan de helder blauwe hemel) en konden wij achter Juan aanlopen die de omgeving weer aan het verkennen was. Ja ja we zijn er maar druk mee. In de middag de twee drukktemakers maar gauw in bed gestopt (ja ook Celeste slaapt deze weken samen met haar broer smiddags weer) want stel je voor dat ze smiddags niet voldoende energie hebben om paps en mams vermoeid te laten worden. Frank heeft met Helen gebeld en nadat ze de advocaat had gebeld heeft ze ons terug gebeld. Donderdag zal alles vanaf de Guatemalteekse kant klaar zijn verzekert ze ons. Nou we moeten ons toch ergens aan vastklampen dus we hopen maar dat ze gelijk heeft. Het moet ook wel want we moeten dan vrijdag nog ons inreisvisum voor de ned. ambassade gaan halen.
Nou groeten en tot morgen.
We proberen nog enkele nieuwe fotos te plaatsen maar weten niet zeker of dit lukt
Je ziet ze dan wel.

• 16 Januari 2007 - 06:34

Diane:

Oooh wat een mooie foto's, word er koud van!

En wat is er nu niet mooier voor Celeste dan allelei snuisterijtjes bekijken :-)
    Veeeeel plezier met elkaar.

Liefs, Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen

• 16 Januari 2007 - 06:54

Tess Bekhuis:

hallo,
    hoe gaat het met juan?
    ik hoop dat jullei
    vijlig thuis komen.
    ik hoop julie snel weer te zien.

tess bekhuis

• 16 Januari 2007 - 06:56

Wies Bekhuis:

Hoe gaat het? Ik lust ook wel zo'n ijsje. Fijn dat jullie weer thuis komen. Het is hier niet zo warm als bij jullie, jammer hoor.
    Dikke knuffel van Wies

• 16 Januari 2007 - 09:34

Diane :

We zullen duimen dat alles donderdag klaar is en het inreisvisum vrijdag opgehaald kan worden.

Wat goed om te zien dat Celeste en Juan zo ontzettend goed met elkaar kunnen opschieten, echt broer en zus.

Geniet ze nog en tot gauw.

Groetjes en veel liefs
    Walter, Diane, Lars en Sven

• 16 Januari 2007 - 09:49

Ineke:

Wat leuk te horen dat Juan zo'n boefje is. Dit is natuurlijk ook een teken dat hij zich wel op z'n gemak voelt bij jullie. Leuk te horen dat Celeste en Juan zo goed met elkaar kunnen opschieten. Positief allemaal.
    Veel plezier nog.
    Liefs, Frank, Ineke, Natalie, Wouter en Romy

• 16 Januari 2007 - 10:27

Familie Paus:

Wat een leuke foto's, heeeeeel lief dat celeste zo goed voor haar kleine broertje zorgt.
    We blijven duimen voor jullie.

groeten Huub, Ilse, Bart en Collin

• 16 Januari 2007 - 10:36

Fam Ribbert:

de mooiste wens van 2007 zal voor jullie wel zijn,dat jullie je zoontje en broertje van Celeste mochten ophalen,een pracht joch met grote bruine ogen die de werld inkijken,wij hopen dat jullie de papieren op tijd in orde hebben ,verder wensen wij jullie een goede terug reis toe en heel veel groetjes van iedereen,

• 16 Januari 2007 - 15:08

Lotte Bekkenutte:

Hoi Sandra,

Leuke site! Ik ben bezig met het regelen van het adoptieverlof. Wij hebben een bewijs nodig waarin je kan aantonen dat je Juan mocht ophalen. Misschien hebben jullie een mail of iets waar dat in staat.
    Ik wens jullie een goede reis terug!!

Groetjes Lotte

• 16 Januari 2007 - 17:54

Anouk Tijink:

Hallo allemaal,

Ik hoop dat je snel terug bent en dat alles goed komt, tot gauw Celeste

Groetjes van Anouk Tijink