voorbereidingen 6 - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu voorbereidingen 6 - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

voorbereidingen 6

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

25 December 2006 | Nederland, Tubbergen

HOERA Het is zo ver. Afgelopen vrijdag 22 december zijn we gebeld door Bertie van Kind & Toekomst. Onze papieren zijn goedgekeurd door PGN (ministerie in Guatemala). Het paspoort moet nog worden aangevraagd en dan mogen we Juan eindelijk gaan halen.

Vrijdagavond hebben we samen besloten om te proberen om via het reisburo op 30 december een vlucht te boeken naar Guatemala City, en dat is gelukt. We vliegen zaterdag 30 december met KLM om 13:00 met vluchtnummer KL685 via Mexico stad naar Guatemala City.

Zondag 14 januari zullen we (hopenlijk samen met Juan) naar verwachting om 13:15 met vlucht KL686 weer landen in Amsterdam.
Rest ons nu jullie allemaal fijne feestdagen te wensen en.... onze koffers te gaan pakken (want het is zo zaterdag)

• 25 December 2006 - 08:25

Diane:

HOERA HOERA HOERA......... we konden ons geen beter begin van het nieuwe jaar wensen.

Sandra, Frank en Celeste....van harte proficiat... we zullen er zijn zondag de 14e...

Liefs,

Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen

• 29 December 2006 - 07:54

Mo,Karel,Do En Ruben:

Eindelijk!!!!
    Wat hebben wij met jullie zitten meeleven in het 'verre' Doorn.
    Ik heb je blije boodschap op mijn voicemail bewaard . Vanaf 31 december is dan het gezin Voshaar compleet......Geniet
    van elk moment in Guatemala en wij staan in ieder geval ook op Schiphol met z'n viertjes. Dominique is heel benieuwd naar zowel Celeste als naar Juan.
    Goeie reis.

Adiosx
    Familie Bierman

• 29 December 2006 - 11:03

Familie Behuis:

Geweldig nieuws. Na lang wachten mogen jullie binnenkort jullie zoontje en jouw broertje in de armen sluiten. Geniet van elk moment en wij wensen jullie een hele goede reis toe.

Rudy Anita Tess Wies

• 29 December 2006 - 13:31

Familie Paus:

Hatstikke gaaf!!!
    Wij wensen jullie een hele goede reis en een hele fijne thuiskomst. Dit is zeker een goed begin voor 2007. Geniet er samen van.

groetjes Huub, Ilse , Bart en Collin

• 30 December 2006 - 13:39

Familie Kruiskamp:

Gelukkig dat het zo ver is en dat jullie Juan nu op kunnen halen. Veel plezier samen en tot gauw.

Groetjes John, Miranda, Lisanne en Jasmijn.

• 31 December 2006 - 01:06

He :

weet niet of het overkomt maar 8:00 vertrek tubbergen en in enorme snelheid de schaten op schiphol gedropt.He frank en de rests we waren op11:30 al weer bij huis een recort.Afschijd van celeste was het ergste.Hoor wel weer.groeten jos.

• 31 December 2006 - 01:09

Dubbel:

t

• 31 December 2006 - 09:36

Famke:

fijn dat Juan eindelijk hier komt. Ik ben heel benieuwd hoe hij er uit zal zien nu. Groetjes Famke

• 31 December 2006 - 09:39

Fam Rothstegge:

Oud jaar. Hier knalt het vuurwerk al volop. Hopen dat het bij jullie vandaag ook groot feest is en dat jullie Juan eindelijk zullen ontmoeten. Heel veel groetjes ook van onze dametjes.

• 31 December 2006 - 12:56

Gryt Terpstra:

Hoera vandaag gaat het dan toch gebeuren EINDELIJK weer naar Guatemala, deze keer om Juan op te halen! Wij wensen jullie heel veel geluk en liefde voor het nieuwe jaar. Wij zullen jullie zeker volgen. De Hartelijke groeten aan Helen en geniet geniet geniet!!!!!!!!
    Veel liefs uit Fryslan.
    Joah, Gryt Karin en Yuen.