dag 1 van onze reis naar Juan - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu dag 1 van onze reis naar Juan - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

dag 1 van onze reis naar Juan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

31 December 2006 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal,
hier dan een berichtje van ons vanuit Guatemala City. We hebben een erg vermoeiende reis van meer dan 24 uur reizen achter de rug. Zaterdagochtend zijn we na een gezellig uitzwaaien van Fleur, Famke en Stef (fam. nog hartelijk bedankt) vertrokken richting Schiphol met Jos en Wim. Keurig op tijd ingechecked en een prima verzorgde doch lange vlucht met KLM gehad. Na een tussenstop van ruim 5 uur in mexico konden we eindelijk verder naar Guatemala City. Celeste heeft zich voortreffelijk gedragen. Pas net voor het inchecken van de vlucht naar Guateamala City is ze gaan slapen (bijna 24 uur nadat ze uit bed was gestapt) Voor haar was het vliegen een enorme belevenis (hulde aan de ontdekker van kleurboek en glitterpen). Om 1;30 lokale tijd (bij jullie ondertussen 8:30 sochtends) zijn we bij ons prima appartement aangekomen. Het appartement is erg groot,het eten is goed, en mensen erg vriendelijk. En nu zijn we aan het wachten tot Helen eindelijk belt dat we mogen komen. Maar daarover morgen meer.
Voor allen een geweldige oudejaarsavond en een heel gelukkig nieuw jaar. Groetjes en bedankt voor de leuke reacties.

• 31 December 2006 - 18:49

Lotgerink Br. Berg:

Hey allemaal,

Eindelijk, eindelijk een berichtje uit Quatemala...
    Wat een lange reis hebben jullie gehad maar we zijn blij dat alles goed met jullie gaat...

We wachten met smart morgen af met het "grote, blije nieuws" .

Doe rustig aan met elkaar en van deze kant een hele fijne oudjaarsavond en een supergoed 2007 (kan niet beter beginnen toch??)

Voor jullie allen, maar vooral voor Celeste, een hele dikke knuffel.

Liefs,

Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen

• 31 December 2006 - 19:03

Familie Blom:

Geweldig nieuws om het nieuwe jaar mee in te gaan. Nog vier uur en dan is het 2007, met zo'n geweldige start moet dat een heel goed jaar worden voor jullie. Frank, Sandra, Celeste en Juan wij wensen jullie veel plezier in Guatemala en voor 2007; veel geluk, liefde en gezondheid! PROOST!!!!
    liefs, Frank, Ineke, Natalie, Wouter en Romy

• 31 December 2006 - 19:19

Fam Voshaar:

He frankie sandra en natuurlijk CELESTE,super dat het allemaal goed gegaan is.Alleen nu hebben we geen tweede huis,haha.He maak er mooie dagen van en hopelijk morgen guan.Beste wensen alvast of nog en tot later.

• 31 December 2006 - 21:02

Karel,Mo,Do,Ruben:

Hola familie,

Het is al ruim 9 maanden geleden dat wij Ruben in onze armen mochten sluiten maar nu komt alles weer boven. Geniet van elk moment want voordat je het weet zit je weer in Nederland en begint het 'gewone'leven.
    Over een paar uur
    vieren wij de jaarwisseling. Wij wachten met kriebels in de buik op jullie eerste minuten met z'n viertjes.
    Liefs,
    Fam. Bierman

• 31 December 2006 - 23:04

Familie Paus:

Frank Sandra Celeste en Juan
    Een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst
    groeten Huub Ilse Bart en Collin

• 31 December 2006 - 23:47

Harperink:

Sandra,Frank, Celeste en hopenlijk is Juan al bij jullie of anders heel gauw bij jullie. Voordat we,zoals gewoonlijk om 1.00 uur op 1 jan. naar de buren gaan, willen we onze noabers in dat hele verre land heel gelukkig nieuwjaar toewensen!! Onmeunig veul geluk in de tuk!!! En kom met héél wat moois terug, doo'j dat?!
    Nico, Trea, Kjeld en Pjotr

• 01 Januari 2007 - 08:46

Fam. Oude Vrielink:

Hallo, Frank, Sandra, Celeste en Juan,

Wij zijn erg blij dat alles tot nu toe zo goed verloopt en wensen jullie met z'n vieren een heel gelukkig 2007.

Tonnie en Carla
    Stef en Martloes
    Luuk en Merle
    Chiel

• 01 Januari 2007 - 09:06

Fam Rothstegge:

Allereerst van onze kant een super gelukkig nieuwjaar. Wat een lange reis hebben jullie gehad zeg. Maar wat mooi dat het ook met Celeste zo goed is verlopen. We hopen dat jullie in het volgende berichtje over Juan zullen berichten. Heel veel groetjes en een dikke nieuwjaars kus voor Celeste
    van stef paulien famke en fleur

• 01 Januari 2007 - 09:51

Fam. Bekhuis:

Celeste is toch wel een held om delange reis zo te ondergaan, super! Een heel gelukkig nieuwjaar gewenst en wij wachten in spanning af op een volgend berichtje. Dag allemaaal!
    Liefs, Rudy Anita Tess en Wies

• 01 Januari 2007 - 09:59

Familie Kruiskamp:

Sandra, Frank en Celeste een heel goed 2007 en hopelijk zijn jullie nu al samen met Juan.
    Groetjes John Miranda, Lisanne en Jasmijn.

• 01 Januari 2007 - 13:21

Fam Oude Vrielink:

Hallo Fam. Voshaar, goed om te lezen dat jullie veilig over gekomen zijn. We hopen dat jullie Juan gauw zullen zien zodat het nieuwe jaar niet beter kan beginnen.

We wachten met smart op de eerste berichten (foto's) van het hele gezin Voshaar

De beste wensen voor 2007 van Walter, Diane, Lars en Sven

• 01 Januari 2007 - 16:00

Fam.Veldhuis:

Hallo. Fam Voshaar.
    Afgelopen nacht hoorden we dat jullie een eigen website hebben. We wensen jullie een heel gelukkig en gezond 2007 toe. Zo te lezen hebben jullie wel een erg lange reis gehad. Geniet van de tijd die je daar hebt met z'n viertjes. Groetjes: Rosa,Jos,Manon,Joost,Wouter,Jessica, En Debbie.

• 01 Januari 2007 - 16:30

Ingrid:

hallo sandra frank en celeste heb deze site via diane gekregen ...vond het top dat jullie juan op kunnen halen... ik ga elke dag kijken wat jullie allemaal schrijven ..dit is een mooi begin voor het nieuwe jaar heel veel plezier daar...groetjes Ingrid kreugel-wermelink

• 01 Januari 2007 - 17:56

Henry En Siny:

fijn om te lezen hoe het daar met jullie gaat. Veel succes, we blijven jullie volgen. En hopen jullie snel en gezond met z'n 4en hier in NL te mogen weerzien. We denken aan jullie.
    Liefs tante Siny en oom Henry.
    PS ook van de jonkers.

• 02 Januari 2007 - 20:27

Horenberg:

Een heel gelukkig nieuwjaar. Zo te zien gaat dat vast en zeker lukken. Je merkt al wel dat de tam tam snel gaat in de buurt want wij zijn inmiddels ook al op de hoogte van jullie fantastische website. Geweldig Nieuws. Geniet ervan!!!!!!!!!!!

Erik Miranda Carmen en Elke