1 en 2 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 1 en 2 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

1 en 2 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

03 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal,
het heeft even geduurd voor ons volgende berichtje geplaatst werd. Na de flitsende start op oudejaarsavond hebben we gisteren een gigantische terugslag gehad. Onze nieuwjaarsdag kon niet slechter. De nacht en ochtend zijn prima (wandelend) doorgekomen. Allereerst.. alles is weer goed, en Juan is weer bij ons in het appartement. Gisterenmiddag (1 januari) was als een hel. sMiddags na het eten heeft Juan wat overgegeven en was daarna erg moe. We hebben hem laten slapen en daarna leek het goed. We zijn bij het zwembad gaan zitten en juan zat bij mams op schoot tot ik opeens voelde dat hij verkrampte. We dachten direct aan een epileptische aanval (de verschijnselen leken daar sterk op) Frank heeft hem direct overgenomen en we zijn direct iemand van het hotel naar het ziekenhuis gereden. Totaal overstuur naar de eerste hulp. Hier kreeg hij een infuus en is bloed afgenomen, er zijn foto´s gemaakt en daaruit bleek dat hij een ontstekeing aan de rechter long had en dat tezamen met koorts zou door de hersenen worden vertaald met een ^attack^.Juan heeft voor de ontstekking via het infuus antibiotica gekregen. De nacht en ochtend moest hij nog op het ziekenhuis blijven (samen met Sandra) maar nu zijn we allemaal weer in het appartement. Juan heeft nu medicijnen welke we zelf moeten toedienen.
Juan slaapt erg veel en is erg rustig (wil veel op schoot zitten) maar we maken ons hier niet ongerust over (hoort bij het proces vertelde Helen ons). Celeste toont zich een prima grote zus. Ze haalt van alles voor hem op en is erg geduldig als we met hem bezig zijn. Gisteren was ze (uiteraard) erg overstuur maar ze vraagt over wat is gebeurd en haar dwars zit, maar als we het uitleggen gaat het goed. Helen, het verplegend personeel van het ziekenhuis, de medewerkers van het hotel en andere (americaanse) ouders die hier zijn leven erg met ons mee en helpen waar ze kunnen. Nou hopenlijk morgen een leuker verslag.
Groeten van ons allen.

• 03 Januari 2007 - 07:01

Familie Bierman:

Wat verschrikkelijk allemaal! Zit hier jullie berichtje met veslagenheid te lezen. Je kindje ziek hebben is verschrikkelijk en dan ook nog zo ver weg. Wij leven ontzettend met jullie mee. Gelukkig weten wij uit ervaring dat Helen en haar hele team dag en nacht voor jullie klaar staan.
    Een hele dikke knuffel voor Juan en zijn grote zus Celeste en houd ons op de hoogte.

Liefs,
    Ka,Mo,Do en Ru

• 03 Januari 2007 - 07:36

Fam. Bekhuis:

Wat een naar verhaal zeg! Gelukkig zat Guan op schoot toen het gebeurde en konden jullie gelijk aktie ondernemen. Fijn dat hij weer bij jullie is en ik hoop op een spoedig herstel. We denken hier aan jullie!
    Doe het rustig aan samen!

Groet, Anita

• 03 Januari 2007 - 07:54

Diane:

Oooohhhh dat hebben jullie weer. Ik schrok wel even van je privemailtje Sandra maar gelukkig is alles weer goed met hem....

Hou ons op de hoogte!!
    Beterschap met Juan en geniet ze...

Liefs,

Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen

• 03 Januari 2007 - 08:32

Fam Oude Vrielink:

Wat een nare gebeurtenis zeg, we wensen jullie veel sterkte om deze tegenslag te overwinnen en hopen dat Juan snel weer beter is. We leven vanaf hier met jullie mee.

Walter, Diane, Lars en Sven

• 03 Januari 2007 - 08:45

Fam Oude Vrielink:

Walter, Diane, Lars en Sven

• 03 Januari 2007 - 10:42

Familie Paus:

Bah, wat een enge belevenis.Gelukkig gaat het nu iets beter met hem.
    Wij hopen natuurlijk dat we morgen weer een leuker bericht kunnen lezen en wensen jullie veel beterschap met Juan toe.
    groeten Huub ,Ilse, Bart en Collin.

• 03 Januari 2007 - 14:08

Familie Kruiskamp:

Wat rot allemaal voor jullie. Hopelijk gaat het nu weer goed en hopen dat jullie nu alleen nog maar kunnen genieten samen met elkaar.
    Groeten John, Miranda, Lisanne en Jasmijn.