3 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 3 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

3 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

03 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal,
hier weer een kort berichtje uit Gautemala. Gisteren zijn we samen de dag redelijk goed doorgekomen. Juan heeft veel geslapen. wij hebben ontzettend vaak zijn luier moeten verschonene. Hij heeft erge diaree en nu begint hij ook flink te hoesten (slijm zal wel los komen door de medicijnen). De nacht was rustig. Vanochtend hebben we samen ontbeten en heeft Juan iets gegegeten. Hij drinkt wel veel. Nu zit Frank met beide kinders in het appartement en er is een schoonmaakster de bedden aan het opmaken. Juan loopt telkens achter haar aan (ze draagt een uniform-schort net als de verzorgster bij Helen). We krijgen wel steeds meer contact met hem. Hij wil nog steeds graag op schoot zitten. Als hij iets niet wil draait hij zijn hoofd bij. Praten doet hij nog niet alleen (soms) schaterlachen. De kritieke periode zijn we gelukkig voorbij. Helen heeft gisteren verteld dat ze het advocatenkantoor zal aanzetten tot het laten maken van het niewue geboortecertificaat. Eind deze week zullen we waarschijnlijk weer naar haar huis gaan. Nou groet vanaf deze kant en voor jullie allen een prettige avond.

• 03 Januari 2007 - 17:15

Henry En Siny:

gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een geweldig kereltje. en wat een toestand direct al. We hopen dat alles verder goed zal verlopen.
    We blijven jullie verhaal volgen. Groetjes henry, siny en de jonkers.

• 03 Januari 2007 - 17:43

Jasmijn:

wij vinden het

• 03 Januari 2007 - 17:55

ik vind het heel erg leuk dat jullie juan bij jullie hebben. en daarom ben ik heel erg blij!!
    groetjes, JASMIJN!!!

• 03 Januari 2007 - 18:02

Diane:

Hallo daar.....in het verre Quatemala,

Klinkt goed......dat over weer naar huis gaan :-) mooi zo...!!!

Dat hij veel hoest, slaapt, drinkt en diaree heeft is normaal (ja ja dokter Diane hier hi hi).

Geniet!!

Gr.
    Ronnie, Diane, Jassie en Thijmie

• 16 Januari 2007 - 18:13

Tess:

ik heb eerder gezegt
    dat ik hoop dat julie vijlig thuis komen