3 januari 2007 (nog even) - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 3 januari 2007 (nog even) - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

3 januari 2007 (nog even)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

03 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Helen heeft net gebeld. Het geboortecertificaat van Juan staat op onze naam en is door onze advocaat ontvangen. Morgen gaan we Juans paspoort ophalen samen met de advocaat. Dit houdt in dat we ons verblijf hier niet hoeven te verlengen na 14 januari. We komen 14 januari zeker naar Nederland (was nog onzeker omdat de tijdslijn voor paspoort sterk wisselt per kindje). Goed nieuws na alle ellende.
Tot morgen.

• 03 Januari 2007 - 19:01

Karel,Mo,Do,Ruben:

Goed nieuws!!!

Ga zo door!

• 03 Januari 2007 - 19:03

Ps::

leuke foto van trotse zus en kleine broer....

fam. Bierman

• 03 Januari 2007 - 19:07

Fam Oude Vrielink:

Dat is inderdaad goed nieuws. Lars en Sven kunnen niet wachten tot ze hun nieuwe vriendje kunnen ontmoeten.

gr Walter, Diane, Lars en Sven

• 03 Januari 2007 - 19:23

Fam. Borggreve:

Hallo familie Voshaar,

Wat leuk dat wij jullie op deze manier kunnen volgen. Wij wensen jullie nog een heel gezond en voorspoedig 2007 en natuurlijk heel veel geluk met jullie vieren.

Groetjes
    Harrie en Leny Borggreve

• 03 Januari 2007 - 19:51

Patricia:

Hallo daar allemaal,

Eindelijk met z'n viertjes!! Allereerst willen wij jullie een gelukkig en vooral ook gezond 2007 toewensen en jullie natuurlijk feliciteren met jullie zoontje en broertje Juan. Wat een mooi ventje!! Hopenlijk gaat het snel weer wat beter met hem. Wat zullen jullie geschrokken zijn.
    Hopenlijk gaat alles nu voorspoedig en kunnen jullie inderdaad op 14 januari naar Nederland terugkomen. We blijven jullie volgen.

Groetjes Fam. Westen

• 03 Januari 2007 - 20:07

Fam. Weghorst:

Hoi Sandra, Frank en kids

Allereerst een gelukkig 2007! Jullie start was niet zo goed, wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig gaat het nu beter met Juan. Fijn dat ook het paspoort in orde is en dat jullie zo snel mogelijk weer met zijn viertjes naar Nederland terug kunnen! We zijn heel benieuwd.

Groet, Walter, Christel, Mart, Timo en Sem

• 03 Januari 2007 - 21:21

Diane:

SUPERRRRRRRR nieuws.....

Had van mama al gehoord dat je gebeld had en dat het goed ging daar..... maar dit is helemaal TOP!!!

Wij kunnen niet wachten om jullie te verwelkomen de 14e...

Liefs,
    Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen

• 03 Januari 2007 - 21:37

Familie Paus:

Gaaaaf, dit is natuurlijk het nieuws dat wij graag horen.

groeten Huub, Ilse, Bart en Collin

• 03 Januari 2007 - 21:51

Familie Kruiskamp:

Goed nieuws, mooi dat alles goed gaat en dat alles nu geregeld is. Hopelijk hebben jullie nu nog een aantal mooie dagen samen in Guatemala.
    Groeten John, Miranda, Lisanne en Jasmijn.

• 03 Januari 2007 - 22:35

Fam. Harperink:

Hoi Voshaartjes,
    Gelukkig na alle spanning een heel mooi bericht! Moeten we Ruud wel al vast de schuur insturen om e.e.a. bij te schuren en te schilderen... Maar dat komt gegarandeerd voor elkaar! Hopenlijk is het voor jullie nu genieten van elkaar en gezond blijven!
    Nico, Trea, Kjeld en Pjotr.

• 04 Januari 2007 - 07:34

Carolien:

Wat ontzettend leuk.
    Ik, wij, feliciteren jullie van harte en wensen jullie heel veel geluk en gezondheid voor de komende jaren.

• 04 Januari 2007 - 10:50

Familie Blom:

Fijn dat het nu weer redelijk goed gaat met Juan. Wat een akelige belevenis. Ik heb het met kippevel gelezen. Van iedereen hier een dikke knuffel en vooral aan die grote meid, Celeste. Geniet van elkaar en tot de 14e.
    liefs, Frank, Ineke, Natalie, Wouter en Romy

• 04 Januari 2007 - 14:54

Marcel En Aleida :

Hallo Frank,Sandra , Celeste en Juan
    Wat een vervelende start,maar gelukkig goed nieuws daarna. wat een prachtige foto, geniet van dit heerlijke stel.
    geniet nog van een paar mooie dagen in Guatemala.

Groetjes marcel en aleida en kids

• 04 Januari 2007 - 19:26

Fleur:

Lieve Celeste en juan. Wat staan jullie mooi op de foto samen. Komen jullie snel terug dan kan ik met jullie spelen en kleuren en anders mis is je zo op school Celeste
    Dikke kus van Fleur voor Celeste en Juan.

• 04 Januari 2007 - 19:28

Familie Terpstra:

Fijn dat jullie na zo'n akelige start weer even een positief bericht hebben. Veel sterkte allemaal, het zijn twee prachtige kinderen!

Johan, Gryt Karin en Yuen.

• 04 Januari 2007 - 19:32

Fam Rothstegge:

Wat een schrik zeg dat Juan plotseling zo ziek werd. Gelukkig gaat het weer behoorlijk goed met hem en jullie. Hoop dat jullie het paspoort binnen hebben zodat er uitgekeken kan worden naar de terugreis. Geniet nog lekker van elkaar en Juan en het warme zonnetje daar. Dat is heel wat beter dan hier. We zien wel uit naar jullie terugkeer naar Tubbig. Wie bint omeunig benieuwd.
    Heel veel groetjes van ons viertjes. S P F en F.