4 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 4 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

4 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

04 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo daar zijn we weer,
we zijn net samen met Helen en onze advocaat naar de migratie geweest om Juans paspoort op te halen. Al met al ruim een uur in de rij moeten staan maar het is dan eindelijk zo ver. Juan heeft zijn paspoort en mag met ons mee naar Nederland.
Morgen gaan we naar de Nederlandse en Mexicaanse ambassade om inreisvisa en doorreisvisa te halen en dan zijn de verplichtingen mbt de adoptie in Guatemala afgerond.
Daarnaast moeten we morgenochtend weer naar Helen zodat de dokter Juan na kan kijken. Hij hoest nog erg veel, kan geen vast eten binnenhouden,heeft en is nog steeds sterk aan de diaree. Door de diaree zijn zijn billtjes ook erg rood. We zijn (bijna) de hele dag bezig met verschonen en de wasmachine draait constant (veel zo niet alles gaat bij de luier langs). Maar verder klagen we niet. Tussendoor genieten we ontzettend van elkaar. Hij is ontzettend charmant en lacht veel en houdt Celeste erg in de gaten. Ga nu weer naar boven. Zal proberen morgen weer fotoçs te gaan plaatsen. Groeten aan iedereen.

• 04 Januari 2007 - 20:18

Diane:

Heeyy you all...

Mooi weer een bericht van jullie en ik kijk al uit naar de foto's...

Jammer dat Juan nog niet zo goed te pas is maar dat komt vanzelf wel weer in orde.

Geniet van elkaar!

PS: hier is alles goed. Ik heb mama kopietjes gestuurd van deze site inclusief de berichtjes en foto's, vond ze super.
    Ook in Tubbergen is alles oke!

Knuffel van ons allen!

Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen

Enne Sandra..... toch alles goed gekomen he wat het paspoort betreft ;-)

Toedels

• 04 Januari 2007 - 20:45

Familie Kruiskamp:

Hallo daar in Guatemala,
    Gelukkig week goed nieuws. Hopelijk gaat het ook weer snel beter met Juan, maar dat duurt meestal wel een paar dagen voor ze weer zijn opgeknapt en dat eten komt vanzelf wel weer.
    Groeten John, Miranda, Lisanne en Jasmijn.

• 05 Januari 2007 - 07:36

Fam. Bekhuis:

Hallo allemaal, fijn dat alle formaliteiten bijna allemaal geregeld zijn! Sneu hoor dat Guan nog niet fit is, hopelijk vertbeterd dit snel. Toch goed dat je dit ook door een arts laat volgen! Geniet van elkaar en we kijken weer uit naar een volgend berichtje!
    Liefs, Rudy Anita Tess Wies

• 05 Januari 2007 - 10:02

Familie Blom:

Goed nieuws dat het officiele verhaal rond is. Arme Juan, wat jammer dat hij nog zo ziek is. Maar het kan wat dat betreft alleen maar beter worden. Met dat in het vooruitzicht....
    Veel plezier nog.

Knuffel van ons allemaal.
    Frank, Ineke, Natalie, Wouter en Romy

• 05 Januari 2007 - 14:58

Fam. Oude Vrielink:

Hallo familie,

Wat goed dat nu alle papieren rompslomp bijna klaar is. Dat Juan nog ziek is natuurlijk vervelend, maar het zal elke dag weer wat vooruit gaan.

Geniet nog van elkaar en wij zijn weer zeer benieuwd naar een nieuw bericht en nieuwe foto's van jullie.

Groetjes en veel liefs,

Walter, Diane, Lars en Sven

• 16 Januari 2007 - 18:19

Tess :

hoe gaat het met julie??