5 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 5 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

5 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

05 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Goedenmiddag,
vanochtend zijn we met Juan bij de dokter (bij Helen) geweest. Hij heeft nu naast de antibiotica andere medicijnen om de diaree en het overgeven te stoppen. Hij vond het geweldig om weer bij de kinderen en de verzorgsters te zijn. Hij liep rond of hij de eigenaar was en reageerde prettig op de mensen daar. Geeft een goed gevoel te weten dat hij ook daar gewenst was en men gek met hem was. Toen we na ongeveer 2 uur weer weg gingen onderging hij dit rustig. Hij huilde niet en wilde best weer op de arm mee met ons (gelukkig ik had een heel huilsenario verwacht maar ging prima zonder een traan). Daarna zijn we naar de nederlandse ambassade geweest waar we te horen kregen dat we toch nog bepaalde gelegaliseerde documenten nodig hadden (1 vanuit nederland en 2 vanaf guatemala). Dus toch weer onzekere tijden mbt afreizen naar nederland a.s. zaterdag. We gaan met zn allen ons best doen om eea binnen zon kort mogelijke tijd te realiseren maar weten niet of dit kan (het tempo in guatemala zou ons kunnen opbreken). Maar goed meer dan ons best kunnen we niet doen. Om positief te eindigen, we ontvingen van Kind & Toekomst de bevestiging dat het paspoort er is (wat we al wisten) en dat we nu officieel toestemming hebben om Juan te gaan bezoeken en hem mee te nemen naar nederland. GA weer naar boven want ik ben nog erg druk (nog drukker dan thuis). De afwas moet gedaan en de wasmachine mag nog 2 keer draaien. Zoals jullie kunnen lezen is het geen vakantie hier maar lange werkdagen met daarnaast veel plezier met 2 geweldige kinderen die het super doen.
Groetjes

• 05 Januari 2007 - 20:22

Silvia Floot:

hoi sandra,

ik lees dat alles redelijk na wens gaat. Niet leuk dat Juan ziek is hopelijk wordt dat snel weer beter!!
    Ik hoop dat jullie alles goed kunnen afronden daar en met een goed gevoel naar huis kunnen komen!! Alvast een hele goede reis en ik hoor de rest nog wel een keer!
    Groetjes Silvia Floot

• 05 Januari 2007 - 21:06

Ans Oude Avenhuis:

zandra en franken cilester van hartelijk gefeliciteert met jullie zoon juan

• 06 Januari 2007 - 09:09

Fam Oude Vrielink:

We hopen met ons allen dat de documenten er zo snel mogelijk zijn en dat jullie wel volgende week kunnen afreizen naar Tubbergen.
    En als Juan snel weer beter is heb je misschien ook nog iets vakantie, dan kun je op een andere manier genieten van Juan en Celeste.

Gr walter, Diane, Lars en Sven

• 06 Januari 2007 - 11:59

Diane:

Heeyy mensen,

Leuk, weer wat van jullie te horen.
    Hopelijk maakt Quatemala een beetje tempo met de papieren!!!

Hou ons op de hoogte.

Sandra: het was goed je even te spreken op msn.... :-)

Liefs,
    Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen

• 06 Januari 2007 - 13:14

Anouk Tijink:

Hallo allemaal,
    Allereerst van harte proficiat met jullie zoon en broertje Juan!!
    Ik hoorde van Paulien van jullie site en zit eigenlijk een beetje ontroerd alles te lezen. Ongeloofelijk wat jullie er allemaal voor over hebben om 2 van die pracht kinderen te mogen ontvangen!!
    We hopen dat alles verder voorspoedig verloopt en wensen jullie alle goeds toe!!

Groeten van Moniek en Anouk Tijink

• 06 Januari 2007 - 16:11

Renate Letteboer:

Hoi Sandra, Frank en kids,

Allereerst gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. Ik hoop dat jullie ondanks de onzekerheden en de lichamelijke klachten van Juan toch kunnen genieten. Fijn te horen dat Juan het zo goed gehad heeft bij zijn verzorgstere.

Groetjes,
    Renate

• 06 Januari 2007 - 16:22

Ineke:

Vooral het laatste vindt ik leuk om te lezen. Druk, druk, druk. Geweldig Sandra! Volgens mij hoeven we voor de lijn helemaal niet meer te zwemmen, twee kids is voldoende!
    Fijn te lezen dat de reacties van Juan richting jullie een goed gevoel geven. Wij hopen dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten van de vakantie.

Groetjes, Frank, Ineke, Natalie, Wouter en Romy