6 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 6 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

6 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

07 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

He he,
eindelijk een dag om door een ringetje te halen. Afgelopen nacht nog flink over de vloer gelopen met Celeste die waarschijnlijk savonds iets verkeerds gegeten had en hierdoor buikpijn had en moest overgeven. Maar de dag was goed. Celestes buikpijn was na het ontbijt over, en Juan heeft niet meer overgegeven,en maar 1 vieze luier gehad. Verder konden we genieten van elkaar. sOchtends na het ontbijt hebben we de kinders in bad gestopt en dat was erg gezellig. Een natte boel met elkaar maar gelukkig kwam de schoonmaakster nog. sMiddags zijn we met een amerikaans stel dat we in het hotel leerden kennen naar een mall (winkelplein) geweest en zijn we daarna gezellig met elkaar uit eten geweest lekker buiten op terras bij een italiaans restaurant. Aan de overkant speelde een bandje bij een restaurant, en het was gezellig druk op straat. De kinderen vonden het ook erg leuk en zaten te dansen in hun stoelen. Zo tegen half 8 zijn we weer weg gegaan omdat het wat afkoelde en Juan naar bed moest. Een dag waarop we (eindelijk zonder zieken) van elkaar konden genieten. Als de ziektes wegblijven gaan we morgen met een taxi naar de oude hoofdstad Antiqua om daar e.e.a. te bezichtingen.
Groet van ons allen.

• 07 Januari 2007 - 08:10

Fam. Bekhuis:

Het is jullie zo gegund dat je kan genieten van elkaar. Grappig om te lezen dat jullie nu met een héééééél groot gezin op pad gaan. Hopelijk blijft de gezondheid van Guan nu de goede kant op gaan! Bij de Wereldkaart was het gisteravond gezellig en hebben we natuurlijk aan jullie gedacht. Tot gauw!

Rudy Anita Tess en Wies

• 07 Januari 2007 - 10:58

Karel,Mo,Do,Ruben:

Fijn te lezen dat jullie genieten.
    Even een tip over Antiqua:
    Toen wij er waren hebben we aan het eind van ons verblijf een heel leuk locaal marktje gevonden. Ik zal proberen uit te leggen waar :-)
    Als je met je rug naar het politiebureau staat (op het centrale plein) dan steek je het plein helemaal over en als je aan de overkant bent gekomen neem je de eerste straat rechts. Die locale markt is dan na ongeveer 200 meter (zowel buiten als binnen.) Hier kun je allerlei echte
    Guatemala spullen kopen.
    Veel plezier in Antiqua.
    Groetjes,
    Fam. Bierman
    ps: je hoeft geen buggy mee te nemen naar Antiqua want op die kinderkopjes/stenen is dat niet te doen :-)

• 07 Januari 2007 - 12:44

Diane:

Eindelijk een leuke dag voor jullie allen....werd tijd. Geniet van elkaar en van Quatemala.

Liefs, Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen

• 07 Januari 2007 - 13:29

Fam Rothstegge:

Hallo allemaal
    Wat fijn dat het met Juan weer wat beter gaat en dat jullie lekker wat samen op stap kunnen. Fleur vraagt regelmatig of Celeste al snel terug komt. We missen haar een beetje en jullie natuurlijk ook. Hopen dat het in Antiqua weer een gezellig dag wordt. Ik kan me niet meer zo veel van diet stad herinneren. Geniet er van samen met jullie prachtige kindertjes. Heel veel groetjes van Stef Paulien Famke en FLeur.

• 07 Januari 2007 - 14:04

Colyn:

hoe gaat het met juan . en met jullie.ik hoop dat jullie gauw komen.

• 07 Januari 2007 - 14:46

Familie Kruiskamp:

Goed te horen dat het nu goed gaat. Houden zo.
    Groeten John, Miranda, Lisanne en Jasmijn

• 07 Januari 2007 - 18:01

Familie Paus:

Hartstikke leuk dat het eens een keer een dag was om door een ringetje te halen. Hopelijk volgen er vanaf nu alleen maar zulke dagen zodat jullie lekker kunnen genieten van elkaar en van het verblijf in Guatamala.
    Doe de kinderen een dikke knuffel van ons.

groeten Bart, Collin, Huub en Ilse

• 07 Januari 2007 - 19:24

Fam Brughuis:

Wat een gaaf kereltje is jullie Juan! Gelukkig gaat het weer wat beter met hem en kunnen jullie lekker genieten met elkaar.Een hele fijne week nog,en we komen jullie kereltje snel bewonderen als jullie weer terug zijn aan de Twickelstraat.Groetjes van Richard,Dianne,Merel,Jade en Rien.

• 07 Januari 2007 - 19:50

Fam. Mensink:

Dag Sandra, frank, Celeste en Juan

Wat een lekker kereltje is juan. Wij hopen jullie snel weer terug te zien aan de Twickelstraat! Maar geniet nu eerst nog van het lekker weer daar en van elkaar.

Heel veel groeten,
    Gerard, Christianne, Candice en Brent

• 07 Januari 2007 - 20:41

Fam. Van Kessel:

Hoi, we komen net van vakantie thuis en ik lees jullie verhaal.. Fantastisch dat jullie konden afreizen maar...Wat een gedoe, het lijkt wel alsof dat bij Guatemala hoort Maar het mooie is het komt ook meestal weer goed en gelukkig las ik dat gaande weg in jullie verslag.. Wat een bijzonder gevoel dat Juan nu bij jullie is, hij was zo klein toen we hem zagen en zo'n heerlijke lachebek! Doet hij dat nog steeds?
    Geniet van deze tijd en elkaar, het gaat allemaal zo snel...

namens ons allemaal, francis van kessel

• 07 Januari 2007 - 20:52

Fam Oude Vrielink:

Wat fijn om te lezen dat het met Juan nu wat beter gaat, zodat jullie er misschien toch nog een paar dagjes op uit kunnen trekken voordat er weer aan de reis naar Nederland kan worden begonnen.

Wij kunnen haast niet wachten om jullie natuurlijk met z'n viertjes weer terug te zien.

Toch willen wij nog even kwijt dat het ontzettend leuk is om jullie op deze manier te volgen en op de hoogte te blijven.

Wij zien weer uit naar een volgend bericht.

Tot gauw.

Gr. Walter, Diane, Lars en Sven