9 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 9 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

9 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

09 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Goedennacht allemaal,
het is hier nu 4 uur in de morgen en we zijn van alles aan het regelen met nederland om toch maar zaterdag naar huis te kunnen. We hebben net gebeld met de IND ivm de aanvraag van onze verklaring maar zij stuurden ons terug naar de stichting. De aanvraag is volgens de IND inderdaad pas op 27 december door de stichting ingediend en tot op heden zijn de leges niet betaald. Eerst moeten deze leges betaald anders doet de IND niets met ons verzoek. Toen maar gebeld met Bertie van de stichting die mij vertelde dat het geld ondertussen wel was getaald en dat ik geen druk moest gaan uitoefenen op de div. instanties. (hoezo druk uitoefenen ik wil alleen dat alles goed wordt geregeld en dat we naar huis kunnen). Daarna heb ik gebeld met de financieele afdeling van de IND en de bevestiging gekregen dat het geld inderdad nog niet binnen is bij hun. Zodra dit wel het geval zal zijn zullen zij dit direct doorgeven aan het ministerie van buitenlandse zaken in Guatemala. Toen hebben we besloten het geld zelf (evt. nogmaals) te gaan overmaken zodat dit probleem kan worden opgelost. We zullen zien hoe e.e.a. verder gaat.
We houden jullie op de hoogte.
groet van ons.

• 09 Januari 2007 - 10:04

Diane:

Hou moed, het komt goed.........

Liefs, Diane

• 09 Januari 2007 - 12:32

Karel,Mo,Do,Ruben:

Positief blijven en vooral overal achteraan blijven zitten.
    We duimen tot jullie in het vliegtuig zitten.

• 09 Januari 2007 - 14:20

Lars En Sven:

Hallo,

Wij hopen dat jullie snel de formulieren voor elkaar hebben zodat jullie naar Nederland/Tubbergen terugkomen.

Juan, we kunnen niet wachten om met jouw te spelen en vriendjes te worden.

Groetjes Lars en Sven

• 09 Januari 2007 - 15:42

De Jonkers:

wat een toestand. nu wij hopen dat het toch allemaal vlot gaat verlopen.
    Colyn wil elke dag wel kijken hoe het met jullie gaat. en wil jullie veel succes wensen.
    groetjes leon, christel, colyn, jiri en pascalle.

• 09 Januari 2007 - 18:46

Fam Bekhuis:

KOP OP, we denken aan jullie!!!
    Rudy Anita Tess en Wies

• 09 Januari 2007 - 21:07

Gryt Terpstra:

Vervelend hoor, blijf ze bellen faxen en mailen !!! Zet druk op ketel, ondertussen draaien wij duimen blauw voor jullie.

veel liefs, gryt en rest uir het hoge noorden.

• 09 Januari 2007 - 21:16

Familie Kruiskamp:

Gelukkig dat het met Juan weer goed gaat. Hopelijk lukt het allemaal met de papieren en zijn jullie snel weer in Nederland.
    Groeten John, Miranda, Lisanne en Jasmijn.