9 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 9 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

9 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

10 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hierbij het vervolg van onze dag. Nadat we de afgelopen nacht diverse telefoontjes en emails naar nederland hebben gepleegd ivm de te betalen leges, lagen we tegen 6 uur weer in bed. Na een korte nacht en een heerlijk ontbijt zijn we maar weer richting de ned. ambassade vertrokken. Daar deelde Peter Wisman ons mee dat hij opnieuw contact met de IND had gehad. Deze hadden hem verteld dat het geld onderweg was (k&T heeft zeer waarschijnlijk ook contact met IND opgenomen) en dat de IND zeer waarschijnlijk de aanvraag donderdag definitief zouden hebben, en dat deze vrijdagochtend bij de ned. ambassade zou kunnen zijn. Peter verzekerde ons dat als inderdaad alles vrijdagochtend aanwezig is hij de papieren voor ons in orde gaat maken (duurt normaal 3 werkdagen). Wel moeten dan ook de gelegaliseerde papieren van Guatemala op de ambassade zijn. Frank heeft vanmiddag met Helen gebeld en onze advocaat zou al druk doende zijn de papieren gelegaliseerd te krijgen. Hij moet daarvoor wel een eind reizen. Als Helen de papieren heeft brengt ze ze bij ons appartement. Morgen maar opnieuw bellen of ze de papieren al heeft. Na het slaapuurtje zijn we met Juan naar de kapper geweest. Volgens ons heeft hij dit al diverse keren gedaan want hij bleef mooi stil zitten. Celeste was ook mee in haar nieuwe jurk (uit nood gekocht in het Marriot waar we gisterenavond uit eten waren en Celeste een beker chocolademelk over haar shirt en broek gooide). Weer enkele fotos van onze toppers bijgevoegd.
Als iedereen doet wat hij-zij beloofd heeft zal het allemaal toch nog goed komen voor zaterdag en kunnen we weer naar huis!!!!
We houden jullie op de hoogte.

• 10 Januari 2007 - 07:48

Paulien:

Wat een heftige tijd voor jullie zeg. We vertrouwen erop dat het gaat lukken voor zaterdag en zien erg naar jullie en Celeste en Juan uit. Heel veel succes en tot gauw!!!!!!!

• 10 Januari 2007 - 08:04

Ineke:

Uiteindelijk zullen jullie wel weer in Nederland terecht komen. Jeetje, wat een gedoe!
    Geniet toch ook nog even van het mooie land, het is zo zaterdag.
    groetjes,

• 10 Januari 2007 - 08:49

Diane:

Sandra, Frank, Celeste en Juan......

Ik heb er vertrouwen in dat jullie zondag weer lekker in jullie eigen huisje zitten met zn viertjes...

en hoezo "geen druk zetten op instanties".... met een beetje "druk zetten" kom je wel verder........ :-) toch??

Groetjes,

• 10 Januari 2007 - 15:21

Familie Paus:

Moed houden!!!
    Het komt zeker allemaal goed, daar vertrouwen wij op.

groeten Huub, Ilse, Bart en Collin

• 10 Januari 2007 - 18:16

Fam. Bekhuis:

Hallo allemaal,
    Het gaat jullie zeker lukken voor zaterdag, geniet nog zoveel als mogelijk is! Misschien wel moeilijk omdat je toch steeds bezig bent om alles rond te krijgen.

We gaan ervanuit dat alles goed komt!! Juan is volgende week precies op tijd voor het "kabouter" voetbal bij T.V.C.'28, dus aanmelden dan maar??? Natuurlijk hebben we ook mini-meisjes voetbal en is Celeste ook heel welkom!!!
    Papa en mama als leiders en de zaterdag is weer perfect ingevult.

Tot gauw, en vele groetjes, ook van Tess en Wies.

Fam. Bekhuis

• 10 Januari 2007 - 20:03

Fam. Mensink:

Frank Sandra en kids,heel veel succes de komende dagen, wij zien jullie graag zo snel mogelijk terug in de twickelstreet,goede reis !!!!! groetjes, Johan Rieky Jorien en Emiel