10 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 10 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

10 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

11 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo daar,
we hebben een WONDER nodig om nog a.s. zondag te landen op Schiphol. Vanmiddag na ons bezoek aan de dierentuin in Guatemala stad belde Helen in ons appartement. Ze vertelde dat het er niet erg gunstig uitzag voor onze papieren. Het geboortecertificaat heeft de eerste legalisaties gehad en zijn ingediend bij de governaticion (min. binnenlandse zaken). Deze papieren hadden vandaag terug moeten zijn bij de advocaat zodat ze bij exterior relations (buitenlandse zaken) konden worden ingediend. Buitenlandse zaken rekent 48 uur voor het legaliseren van de documenten en met een beetje medewerking zouden we ze dan vrijdagochtend gehad hebben. Maar... de documenten zijn dus vandaag niet ingediend bij buitenlandse zaken omdat ze nog niet teruggekomen waren van binnenlandse zaken. Helen verwacht dus dat het pas volgende week wordt dat de legalisatie afgerond wordt. Het enige wonder kan nu nog van de consult van de nederlandse ambassade komen die eventueel toestemming aan ons kan geven om zaterdag wel af te reizen, en het inreisvisum alsnog te verstrekken (zonder Juans aanwezigheid in Guatemala stad) na ontvangst van de gelegaliseerde documenten. Peter Wiesman acht deze mogelijkheid zeer onwaarschijnlijk maar hij wil het aan de consult voorleggen. Hij zou dit afgelopen dinsdag al doen (de consult kwam toen weer terug van vakantie), ware het niet dat hij ziek was-is. ^Peter hoopt dat hij morgen terug is zodat hij onze situatie alsnog kan voorleggen. Wij gaan er vanuit dat we pas volgende week terugkeren op nederlandse bodem. Maar...... wie weet!
Onze lichtpuntjes (celeste en juan) in deze donkere dagen maken alles goed. Het zijn 2 onvoorstelbaar voorbeeldige kinderen (een buitje op zijn tijd niet meegerekend) die bij bezoeken aan de ambassades en tijdens het doen van andere zaken-boodschappen e.d. rustig wachten tot het weer hun tijd is. Groet en tot morgen.

• 11 Januari 2007 - 08:07

Familie Kruiskamp:

Hopelijk komt het wonder nog, gelukkig gaat het verder met jullie allemaal goed. Geniet van elkaar in Guatamala en hopen op het wonder.
    Groeten John, Miranda, Lisanne en Jasmijn.

• 11 Januari 2007 - 09:05

Diane:

Hey allen,

Het zou ontzettend jammer zijn dat door al het werk dat verricht is, het nog niet mogelijk blijkt om zondag thuis te komen....

maar je moet maar zo denken...
    Juan is mooi bij jullie, dan maar een paar daagjes langer in Quatemala.... toch??

We horen...
    Liefs, Diane

PS: de groeten van Wim en hij zegt: als het moeilijk is aanstaande zondag te landen op Schiphol .. je kunt ook in Enschede landen (is een grapje...)

• 11 Januari 2007 - 09:24

Fam Oude Vrielink:

Hallo familie,

Wat vervelend allemaal. Een beetje geluk hebben jullie nu toch wel verdiend. Wij hopen dan ook dat het wonder toch nog mag komen en jullie alsnog a.s. zondag op Schiphol aankomen. Ondanks deze hele situatie wensen wij jullie toch nog een prettig verblijf met z'n viertjes in Quatamala.

Moed houden, het komt allemaal wel goed.

Groetjes en veel liefs
    Walter, Diane, Lars en Sven.

• 11 Januari 2007 - 10:28

Familie Paus:

Wat een toestand zeg.
    Hopelijk komt alles snel goed zodat jullie snel weer richting nederland kunnen.
    Wij zullen duimen dat het wonder mag komen.

groeten Huub, Ilse, Bart en Collin

• 11 Januari 2007 - 15:31

Heny Siny:

Beste Fam
    Wat hebben jullie toch een pech Wij hopen dat jullie het nog kunnen opbrengen Geniet van elkaar Wij leven met jullie mee

• 11 Januari 2007 - 18:08

De Jonkers:

ook wij hopen dat er een wonder geschied, maar mocht dat niet zo zijn dan hopen we dat het wonder niet te lang uit blijft. We leven met jullie mee en kijken elke dag uit naar jullie verslag. Succes met jullie strijd tegen de klok. Liefs leon, christel, colyn, jiri, pascalle.

• 11 Januari 2007 - 18:49

Fam. Harperink:

Beste Sandra, Frank, Celeste en Juan,
    Moed hoal'n en wij zult héél hard veur jullie doem'n !!!
    Héél veul lééfs, Nico, Trea, Kjeld en Pjotr

• 11 Januari 2007 - 19:01

Marjolein En Familie:

Hoi, wat ontzettend leuk voor jullie! Wij hebben sinds eind november weer gezinsuitbreiding: een pleegdochtertje van nu bijna 6 maand!Geniet ervan samen en hopen dat alles snel rond komt!