11 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 11 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

11 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

11 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal,
het duimen draaien heeft niet mogen baten. We komen definitief niet naar huis a.s. zondag. We zijn vanochtend, na het afhalen van het mexicaanse transit visum bij de mexicaanse ambassade voor Juan, bij Helen geweest en zij heeft naar de advocaat gebeld. Daar vertelde men dat de papieren nog niet teruggestuurd waren door PGN (omdat er geen briefje was ingeleverd met daarop de info wat PGN ermee moest doen!). Als de papieren terug komen (eventueel vandaag nog)dan moeten ze naar binnenlandse zaken (48 uur) en buitenlandse zaken (48 uur) voor een handtekening. Toen we terug waren bij ons appartement heeft Frank gebeld met de ned. ambassade en het daar vertelde Peter hem dat Juan zeker moet verschijnen bij het ophalen van het inreisvisum en dat deze niet achteraf verstuurd mag worden naar Holland. Dit houdt in dat we verplicht worden te blijven, of nu naar huis gaan en met juan opnieuw, over een paar weken, terug te gaan naar Guatemala om het (wel belangrijk) papiertje met stempel op te halen.
We hebben ervoor gekozen om nog maar een week te blijven. De bevestiging van het reisburo moet nog komen maar zeer waarschijnlijk zullen we volgende week zaterdag 20 januari gaan vliegen en zondag 21 januari landen op Schiphol.
Zodra er meer nieuws is zullen we jullie op de hoogte houden.
Bedankt voor het duimen en tot..... gauw.

• 11 Januari 2007 - 20:15

Fam Oude Vrielink:

Dat is mooi balen zeg!
    We leven met jullie mee vanaf het verre Nederland.
    Maak het er beste van en geniet dan nog een week van het met zijn 4-en samenzijn.

Walter, Diane, Lars en Sven

• 11 Januari 2007 - 20:33

Diane:

Jammerrr!!!!!!

Mooi dat we nog even contact hebben via msn Sandra...... doet me goed!

Nu is de stress er wel af en kunnen jullie rustig van elkaar genieten.

Veel plezier.

Liefs, Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen

• 11 Januari 2007 - 21:04

Peggy Nolte:

Het zit jullie ook niet mee! Maar Juan lijkt me een ontzettend mooi en lief mannetje zo op de foto's te zien. Ik wens jullie heel veel succes. En hopenlijk tot gauw !

Groeten,Peggy

• 11 Januari 2007 - 21:19

Familie Paus:

Jammer dat het niet gaat lukken voor zondag en dat jullie nog een week langer moeten blijven.
    Geniet in ieder geval van de leuke dingen die jullie daar met zijn vietjes meemaken, we blijven jullie volgen.

groetjes Huub, Ilse, Bart en Collin

• 11 Januari 2007 - 21:20

Gryt Terpstra:

Ach jongens wat balen zeg! maar nu toch duidelijkheid, nu maar weer duimen dat alles wel op tijd klaar komt en er zich niet opnieuw iets aan dient. Maak er nog een fijne tijd van in het geboorteland van jullie kinderen ( had best even willen langs wippen maar helaas...........) We blijven duimen voor jullie draaien en hopen snel op goede berichten.

Veel liefs uit Fryslan. Johan, Gryt Karin en Yuen.

• 11 Januari 2007 - 21:59

Fam Rothstegge:

Wat een teleurstelling. Maar de tijd vliegt altijd dus het zal niet lang duren voor jullie ook deze kant op vliegen. Gaat het inmiddels met Juan wat beter en wennen Celeste en JUAN al een beetje aan elkaar. Heel veel groetjes van deze kant en een dikke knuffel van Fleur voor Celeste.
    Stef Paulien Famke en Fleur.

• 12 Januari 2007 - 07:11

Renate L.:

He wat jammer zeg want ik kan me voorstellen dat je nu zo snel mogelijk in Nederland je gewone leven wilt oppakken. Maar... geniet nog even van de extra week.
    Tot gauw.

• 12 Januari 2007 - 09:43

Fam. Westen:

Wat balen zeg! Ben je er zo druk mee geweest, dat alles op tijd kwam (zelfs een nachtrust eraan opgeofferd). Maar ja, jullie kunnen nu nog een week langer van elkaar genieten en wennen, zonder dat alle drukte van ons Nederlandje weer op jullie afkomt, dat is gelukkig nog een voordeel. Geniet ervan! Hopelijk gauw beter nieuws.

Groetjes Peter, Patricia, Lisan, Mart en Carlijn

• 12 Januari 2007 - 10:59

Collega's BAM:

Hallo,

Wij zijn blij te horen dat het met de hele familie Voshaar goed gaat. Jammer dat de papieren nog niet allemaal geregeld kunnen worden, maar het is wel fijn dat jullie met z'n allen gelijk terug kunnen komen. Hier draait alles gewoon door en we missen je wel!

Groeten van de collega's van de BAM.

• 12 Januari 2007 - 11:58

Aleida Wilmink:

wat balen voor jullie, maar ik hoop dat jullie hier het positieve uit halen en nog proberen te genieten van het mooie land.
    groetjes aleida

• 12 Januari 2007 - 12:25

Marjolein En Familie:

Erg jammer dat eea verlaat wordt maar probeer er in ieder geval samen van te genieten!
    Tom, Janneke, Marieke, Jasmijn en Marjolein

• 12 Januari 2007 - 15:38

Fam. Ribbert:

Jammer dat het nog niet gelukt is, maar komt allemaal wel goed.
    Het wachten voor jullie zal wel moeilijk zijn.
    Tot gauw
    Gerrit, Marietje, Marc

• 12 Januari 2007 - 16:09

Ria Koopman:

Jammer dat we Celeste nog een weekje moeten missen op school, maar ik hoop dat alles gauw in orde komt.
    P.s wat een mooie foto's.
    Groetjes, ria

• 12 Januari 2007 - 16:21

Marcel En Jasper:

jammer!!!!!!!!!!!!!!!!! veel succes de komende week em geniet vanhet samen zyn.

• 12 Januari 2007 - 17:25

Famke Rothstegge:

kom maar snel terug dan kunnen we met jullie speelen

groetjes famke en fleur

• 12 Januari 2007 - 22:13

Familie Kruiskamp:

Jammer dat het niet allemaal glukt is. Geniet nog van de extra dagen daar in Guatemala.
    Groeten John, Miranda, Lisanne en Jasmijn.