12 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 12 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

12 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

13 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal,
daar zijn we weer. Weinig nieuws vandaag. Tot ons is goed doorgedrongen dat we nog een week langer in dit (overigens prachtige) land gaan verblijven en we passen ons nu aan naar het tempo van de lokale bevolking. Vanochtend niets gedaan als lekker ontbijten en met de kids in de zon bij het zwembad zitten (22 graden overigens vanaf morgen gaat het richting 26 graden). Vanmiddag met de kinderen een middagslaapje gedaan, enkele boodschappen gedaan en daarna met ons allen lekker uit eten bij een groot internationaal hotel. Een relexdag dus. Frank heeft voor zondag een trip naar het prachtige meer van Atilan geboekt. Zijn we in 2001 ook al geweest en is super. We gaan op een boot naar enkele plaatsjes langs het meer, enkele kerken bezoeken en een maya bevolking (als ik het goed begrepen heb). Maar hierover later meer. Zoals jullie kunnen lezen is het niet zon administratieve rompslomp meer maar zijn we nu ECHT aan het genieten van elkaar. De kinderen raken steeds bekend met elkaar en dat is prachtig om te zien. Juan zoekt ook steeds meer lichamelijk contact met ons en laat duidelijk zijn stemmingen (blij of boos) zien. Het is echt een heerlijk ventje dat (bijna) de hele dag lacht. Hij is erg ondernement en wil overal aanzitten en alles proeven. Hij is nergens bang voor en loopt overal naar toe. Jullie zullen vanaf volgende week kennis kunnen maken met deze ondernemende muiter. Celeste wordt soms wel een beetje jaloers nu hij al 2 weken bij ons is en ze beseft dat hij echt niet meer weggaat. Maar toen we vanmiddag vroegen of we met ons 3en morgen naar huis zouden gaan en Juan weer naar Helen zouden brengen (waar hij zich ook erg goed voelt) vertelde ze op haar eigen manier toch duidelijk dat ze dat NIET wilde. Juan hoort bij ons en hoewel Celeste graag weer naar huis (Tubbergen) wil moeten we nu wel wachten tot Juan ook mee kan want hij hoort er ook bij.
Nou je hoort het veel kinderpraat deze dagen maar wel erg leuk.
Tot morgen maar weer.
(overigens vinden wij al jullie reacties erg leuk en laat ons betrokken voelen bij jullie mensen in Holland. Elke dag weer kijken we er naar uit en lezen alles met plezier)

• 13 Januari 2007 - 08:29

Anita Bekhuis:

Het bovenste verhaal roert mij! De tijd die je daar nu hebt kunnen jullie helemaal besteden aan elkaar. Geweldig dat je op deze manier een mooi gezin vormt! Dat jullie heerlijk bij het zwembad liggen is geen straf volgens mij en neem het er dan ook echt van! Wat een leuk kort kapsel heeft Juan nu, dat wordt voor onze meiden over een paar jaar nog vechten hoor! Nou, hopelijk komt alles snel in orde, maar voor de tijd dat je er bent hoop ik dat je kan blijven genieten!
    Groetjes vanuit de Singravenstraat.
    Anita

• 13 Januari 2007 - 10:42

Fam. Veldhuis:

Jammer dat jullie deze week wat tegenslagen hebben gehad, maar zo te zien zijn jullie heel gelukkig met elkaar! Juan lijkt een ondeugend jochie! Maak er, ondanks de tegenslagen van de bureaucratie daar, een mooie week van! We kijken uit naar jullie terugkomst hier in de Twickelstraat!

Groetjes en het beste,
    Fam. Veldhuis

Ps. Dynamo en T.V.C.'28 zullen wel blij zijn met de nieuwe leden ;)

• 13 Januari 2007 - 10:42

Fam. Veldhuis:

Groetjes en het beste,
    Fam. Veldhuis

Ps. Dynamo en T.V.C.'28 zullen wel blij zijn met de nieuwe leden ;)

• 13 Januari 2007 - 14:03

Judith Gerritsen:

Wat fijn om te lezen dat het zo goed met jullie viertjes gaat.Iedere dag kijk en lees ik wel even. Na die hele papierwinkel is het goed om nog even echt vakantie te vieren en op en top te genieten van elkaar. Jammer dat jullie nog niet naar huis kunnen vliegen maar bedenk, als je weer thuis bent gaat alles snel weer z'n gewone gangetje.
    Veel plezier nog met jullie "supertoppertjes" en genieten maar!
    Veel groeten vanuit een regenachtig Tubbergen.

• 13 Januari 2007 - 15:01

Fam. Oude Vrielink:

Wat goed om te horen dat jullie toch genieten van het verblijf daar in Quatemala en uiteraard van elkaar. Wij vinden het ook heel fijn om te horen dat het met de kids nu weer goed gaat (geen ziekte e.d. meer). Wat betreft het jaloerse van Celeste dat hoort erbij, hebben alle kinderen last van, ze is echt geen uitzondering. Wij en onze jongens zijn heel benieuwd naar de terugkomst van jullie en uiteraard van hun nieuwe vriendje Juan om mee te spelen en ondeugende dingen te doen.

Tot horens en genieten nog.

Gr. Walter, Diane, Lars en Sven

• 13 Januari 2007 - 15:51

Henry, Siny, Jonker:

Hallo daar,
    Nou je moet toch nog een week daar blijven geniet er dan maar mooi van. veel zien van de omgeving en veel plezier met elkaar in een zonnig land. hier is het toch geen lekker weer.
    En vooral berichtjes blijven plaatsen.
    Groetjes van henry, siny en de jonkers.

• 13 Januari 2007 - 16:13

Familie Paus:

Fijn dat jullie ondanks de ellende toch nog kunnen genieten van het mooie weer in Guatamala. Hopelijk komen de nodige papieren volgende week zo snel mogelijk. We blijven jullie zeker volgen , wij vinden het erg leuk om te weten hoe het met jullie daar gaat.

groeten Huub, Ilse , Bart en Collin