13 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu 13 januari 2007 - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van frank, sandra en celeste Voshaar - WaarBenJij.nu

13 januari 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg frank, sandra en celeste

13 Januari 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Niet in het vliegtuig maar in de hete zon aan de rand van het (overigens erg koude) zwembad. Frank zit onder de parasol met zijn zoon en leest een boek. (ja echt waar we kunnen zelfs lezen met 2 kinderen in de buurt). Juan heeft 2 autootjes gekregen en zit tevreden op de picknickbank naast zn vader en reist op zijn eigen manier de hele wereld (tafel) rond. Overigens een erg irritant liedje dat uit het autootje komt als hij het knopje indrukt (na 3 keer ken je het deuntje wel een keer maar een uitknopje zit er niet op). Celeste doet haar little ponnies in bad (een schaal met water) en wil daarna de haren van de ponnies gaan invlechten. Jullie lezen het goed, mams kan rustig even achter de computer een stukje typen want iedereen is tevreden. De zon doet enorm zijn best vandaag. Het zonnetje schijnt en de lucht is blauw. Wat willen we nog meer. Ik hoor de ijcoman aankomen met zijn bel. Ik denk dat het tijd wordt voor een ijsje.
Maar goed dat we vandaag niet al terugkunnen naar Nederland. Zouden we dit allemaal gemist hebben (= positieve benadering toch).
Nou Dan Brown (mijn boek) heeft weer lang genoeg op de tafel gelegen. Het wordt weer tijd me bij mijn gezin te voegen en het boek op te pakken om te kijken hoe het Berninni mysterie tot een goed einde komt. De eerste 3 kardinalen zijn reeds vermoord en Landom is op weg naar de 4e moord. Prettige zondag in Holland met hopenlijk geen regen of storm.
Groeten van ons allen.

• 13 Januari 2007 - 18:15

Mila:

Hallo lieve mensen,

Het weer valt hier wel mee, de heftige zuidwesten wind is overgewaaid en we hebben nog wat resterende windstoten.

Maar allereerst; wat hebben jullie een PRACHTIGE zoon- en dochter. Wát mooie koppies!
    Ik heb van Christianne al gehoord dat het een heel lief mannetje is.

Afgelopen week heb ik al het nodige gehoord van al jullie narigheden op verschillend vlak en ik hoop dat het nu goed gaat met Juan en ook met de nodige papieren. Het is toch te hopen dat jullie snel richting Nederland kunnen vliegen, we zitten hier vol spanning te wachten.

We hopen dat het glaswerk goed is overgekomen en dat jullie er geen problemen mee hebben gehad.
    Aan de Twickelstraat is hard gewerkt aan een tweede glaswerk en mijn aandeel in het geheel is af, nu is het wachten op de rvs.-omlijsting.

We wensen jullie heel veel plezier met z'n vieren en we hopen jullie snel hier in Tubbergen te kunnen zien.

lieve groeten

Fam. Bekkedam.

"Adios"

• 14 Januari 2007 - 19:34

Brughuis:

Wat jammer dat het niet op tijd gelukt is met de papieren.Nog een extra week vakantie erbij.We zijn wel erg benieuwd hoor.Met ons gaat alles goed,Rien groeid als kool.Maak er nog een mooie week van, en kom dan snel weer richting Tubbergen.Groetjes Richard,Dianne,Merel,Jade en Rien.

• 14 Januari 2007 - 19:57

Diane:

Mooi om te horen dat jullie nu genieten. De druk is eraf dus het kan nu ook...
    Wel kunnen we niet wachten (Jasmijn en Thijmen helemaal al niet) om Juan te zien zondag.
    We leven er naar toe.

Have fun in Quatemala jongens!

Liefs, Ronnie, Diane, Jasmijn en Thijmen en Celeste.... jij krijgt een pootje van Mexx